Uzmanlıklar \ Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Markam bilinsin, tercih edilsin, itibarım yüksek olsun...Bunu herkes istiyor elbette...Ancak esas soru şu: Rekabette nerede farklılaşabiliyoruz? İşte bu sorunun yanıtını ararken, kendi başına temel bir yaklaşımı oluşturan “Toplumsal Sorumluluk Projeleri” ana hareket noktalarından biri olarak karşımıza çıkıyor. Kazanırken, topluma da kazandırdığını gösterebilen, sosyal paydaşlarını “sorumlu” bakış açısının “samimi bir duruş” olduğu konusunda ikna edebilen kurumlar elbette ki rekabette ayrışıyor ve itibarlarına kalıcı bir katkı sağlıyor...

Eski tabirle “Benden sonra tufan” yaklaşımı, çalışanlar, müşteriler, tedarikçiler, ortaklar, yatırımcılar diye uzayıp giden paydaş çevrede, bazen kısa süreli alıcı bulsa da, “kalplere dokunan sihirli dokunuşu yakalayan markalar” sadık müşteri, güvenen iş ortağı, inanan çalışanla rekabette farkı yakalıyor.

Daha fazla bilgi için lütfen info@bersay.com.tr ulaşınız.