Endüstriler \ Sağlık ve İyi Yaşam

Son dönemde dikkat ettiniz mi?

Size pazarlaması yapılan tüm ürünleri; gıda, içecek, ilaç, kozmetik, mobilya, tekstil, emlak her şeyi ama her şeyi sağlığa faydaları ve zararları açısından değerlendiriyorsunuz.

Devletten ve otoritelerden, sofranıza gelen, evinize giren tüm ürünleri, bu anlamda denetlemiş olmalarını bekliyorsunuz.

Gazetede, TV’de gördüğünüz hekimlerden, neredeyse, sağlıklı yaşam koçu olmalarını istiyorsunuz.

Yani toplum, sağlık ve iyi yaşam sektörünün tüm oyuncularından beklentilerini yükseltti.
Tüm oyunculardan, yani devlet kurumları, bürokrasi, üreticiler, sivil toplum kuruluşları, fikir önderlerinden, bizimle sağlık dilinden konuşmalarını bekliyoruz.

Bu nedenle, bu sektörde ürün ve hizmet üretenlerin, iletişimi yeniden ele alması gerekiyor.
Bugün sektörün işleyişini ve sektörün oyuncularının birbirleriyle ilişkilerini doğru anlayan, çelişkilere çözüm önerileri getirebilen iletişim uzmanları, sağlık ve iyi yaşam sektörü için altın değerinde.

Kurumlarla hedef kitlelerini; basın ilişkileri, sosyal sorumluluk projeleri, eğitimler, doğru kurgulanmış pazarlama fikirleri aracılığı ile “sağlık dili”nden konuşturabilen iletişim uzmanları da öyle.

Biz, tüm bu özellikleri bir araya getiren, uzmanlaşmış bir ekip kurduk.

Daha fazla bilgi için lütfen info@bersay.com.tr adresine ulaşınız.