Hakkımızda \ Kurumsal Markalarımız

Bersay İletişim Danışmanlığı



Ali Saydam tarafından, 1990 yılında kurulan Bersay İletişim Danışmanlığı; müşterilerinin iş hedeflerine ulaşmalarına katkı sağlayacak iletişim stratejilerini oluşturur; projeler geliştirir ve bunların hayata geçirilmesini üstlenir. Bersay ayrıca, gerçekleştirdiği iletişim programlarının iş sonuçlarına katkılarını ölçümlemek üzere modellemeler oluşturur ve uygular.

ICCO (International Committee of Public Relations Consultancies Association) ve onun Türkiye temsilcisi İDA (İletişim Danışmanları Derneği) üyesi olarak, iletişim sektöründe kalite standartlarının yükseltilmesi için çaba gösteren Bersay; 1999 yılında, Türkiye iletişim sektöründe, ISO 9002 belgesi alan ilk şirket olmuştur.

2007 yılında Küresel İlkeler Sözleşmesi`ne imza atan Bersay İletişim Grubu`nun bir parçası olan Bersay İletişim Danışmanlığı; dünyanın en büyük iletişim "network"lerinden Ketchum`un Türkiye`deki temsilcisidir.



Bersay İletişim Enstitüsü


Eğitici, estetik, eğlenceli, güncel ve nitelikli bilgi donanımı ile derinlikli bir dünya görüşü sağlamayı amaçlayan iletişimde mükemmellik merkezi Bersay İletişim Enstitü’sü Eğitimleri: Medya Eğitimi
Etkili Sunum ve Konuşma Becerileri Eğitimi
Kriz Yönetimi Eğitimi
Pazarlama ve Satış Eğitimi
Dijital Pazarlama Eğitimi
Kurumun İhtiyacına özel Eğitim Paketleri
Konusunda Uzman Konuşmacı
(BİE, işletme kârını İletişim alanında Yüksek Lisans ve Doktora Tez aşamasındaki öğrencilere Burs olarak vermektedir.)’

Gravital Dijital İletişim Danışmanlığı


1996 yılında kurulan Kesişim Yayıncılık ve Tasarım Hizmetleri ve 2005 yılında kurulan Saydam İletişim "Entegre İletişim Hizmetleri bakımından etkin kurumların başında gelmektedir. Yeni medyanın bizlere getirmiş olduğu yenilikleri yakından takip edebilmek ve müşterilerimize bu dünyayı daha iyi anlatabilmek adına Kesişim`in 20 yıllık, Saydam`ın 11 yıllık tecrübesinden "Gravital İletişim" doğdu.

Gravital, insani değerleri ve teknolojinin faydalarını, iletişim dinamiklerinin gereklerine uygun olarak birleştirirken, müşterilerimizin kurum kültürüne, hedef kitlelerine ve varoluş nedenlerine en uygun "dijital" planları "360 derece" anlayışla sunuyor.