Uzmanlıklar \ C-level Acceleration (Private PR)

Lider olunur mu, doğulur mu? Tartışmanın başladığı tarih bilinmiyor olsa gerek… Liderlik İletişimi Planlaması’nda ana hedef kuşkusuz “kurumsal itibar”. Kurumu bir şirket, bir siyasi oluşum ya da küçük ölçekli bir eylem grubu olarak nitelemek pekâlâ mümkün. Kurumunun itibar hedefi ve arayışında aynı yöne bakamayanlar lider değil, yönetici olarak kalıyor ancak.

Peki lider nasıl olur, nasıl olunur? Yüzü eskitmeden, yürüyen logoya dönüşmeden, bireysel ve kurumsal algıya sürdürülebilir şekilde pozitif değer katarak, şirketin/faaliyet alanının hassas iç dengelerini sarsmadan, elini taşın altına koyup, elini ezdirmeden, eylemin ve bireysel gerçeklerin, kapasitenin, olanak ve olasılıkların, mesajın hassas ve hayati dengeleri içinde kaybolmadan yol almayı kim istemez?

İşte böylesine bir vektörler ağı içinde, Bersay Danışmanlık olarak her boşluktaki matris kurgusunu doğru çözümleyerek, doğru strateji ve eylem planlarını oluşturarak, işi şansa bırakmıyoruz.
  
Daha fazla bilgi için lütfen  info@bersay.com.tr ulaşınız.